mercredi 21 juin 2017

[Switch] Snake Pass : mise à jour en version 1.2.0 et trailer du mode Time Trial

Un premier patch avait été déployé pour Snake Pass (lire notre test) afin d'améliorer le rendu graphique et régler le souci de vibrations HD trop important. Aujourd'hui, le jeu écope d'une nouvelle mise à jour faisant ainsi passer le jeu en version 1.2.0 qui a pour conséquences la correction de divers bugs comme au niveau de l'angle de la caméra ou encore dans le niveau 9 qui bloquait les joueurs les empêchant d'avancer une fois positionné à un certains endroit. Mais la version Nintendo Switch dispose aussi d'un nouvel ajout...

En effet, la version Nintendo reçoit le mode "Time Trial" (contre-la-montre) ainsi qu'un accès au tableau des scores. Vous pouvez d'ailleurs découvrir tout ça dans le trailer ci-dessous. Aussi, pour ceux qui maîtrisent l'anglais, je vous laisse le détail de cette mise à jour, concernant tous les supports.



Les informations qui suivent sont issues du communiqué de presse reçu le 21 juin 2016 de Sumo Digital :

Snake Pass Patch 1.2.0 Notes
  • Nintendo Switch
  • TIME TRIAL AND LEADERBOARDS: Time Trial mode is now available for Nintendo Switch players. Battle it out against friends to see who can make it to the top of the leader boards with the quickest time
  • Steam / Windows 10
  • RAZER CHROMA: support for Razer Chroma Keyboards has been added
  • 4K UI: fixed a bug where the UI was not displaying correctly on 4k monitors for PC players
  • STEAM: Steam version now sets to the language that Steam is set to rather than the OS of the PC
  • PlayStation 4
  • PLAYSTATION 4 AUDIO: fixed an issue where PlayStation 4 audio was unintentionally compressed
  • Global
  • TAIL GRAB: fixed a bug where Tail Grab was unreliable
  • TIME TRIAL: fixed a TT exploit where players could get a time of zero
  • TIME TRIAL: fixed an issue in Time Trial where some players could not complete the level
  • TIME TRIAL: fixed an issue in Time Trial that prevented the timer from not displaying correctly
  • LEVEL 11: fixed an issue where the ball would activate incorrectly for some players
  • QUETZALCOATL ACHIEVEMENT: fixed an issue with Quetzalcoatl not triggering correctly for some players. If players have previously reached the requirements, playing a level without dying again should trigger the achievement.
  • FLOOR IS MOLTEN ROCK ACHIEVEMENT: The Floor Is Molten Rock achievement now triggers correctly
  • CAMERA: fixed an issue where the camera did not move as fast as intended
  • LEVEL 9: fixed an issue where the camera would not move for some players making the level unplayable
  • TAIL GRAB: fixed an issue where Noodle would move faster than intended while Doodle was holding his tail
  • GAME ICONS: all platforms have updated game icons
  • GENERAL FIXES AND PERFORMANCE IMPROVEMENTS

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